Foto: Sune Petersson
Bara du som prenumererar får:
• Över 5000 artiklar i arkivet
• Alla reportage
• Alla tester (kräftor, semlor, restauranger)
• Bildrebusjakten 1 gång/månad
• Dryckesguiden 1 gång/månad
• Bopriser 1 gång/månad
• Nyhetsbrev 1 gång/månad
Du stödjer Lidingös lokala dagstidning
med oberoende journalistik
Läs denna artikel gratis!
... och du får 5000 andra artiklar också!
... och du får 5000 andra artiklar också!
Prenumerera från
29 kr/månad
29 kr/månad
Första månaden gratis!
Ingen bidningstid
Klicka här
Du stödjer Lidingös lokala dagstidning med oberoende journalistik
En månad i taget
29 kr/månad
Ingen bindningstid
Första månaden gratis!
Årsprenumeration
295 kr/år
(24:50/månad)
(Ord pris 345 kr/år)
Ingen bindningstid
(Ord pris 345 kr/år)
Ingen bindningstid
Första månaden gratis!
En dag
49 kr/dag
Engångsbetalning (kort eller Swish)
Första gången tågtrafiken skulle stångas för omkoppling till nya bron skulle det ta 1, 5 månader. Efter senareläggning är vi väl nu uppe i mer än 6 månader(?). Vad är orsaken/orsakerna och vems är ansvaret?
SL slutar aldrig att besvika 🙂
Hur svårt kan det vara?
Helt klart detta kommunen som anställer företag med billig arbetskraft och med låg professionell kunskap om sin verksamhet. Resultatet är en besvikelse, jag hoppas på en revision.
Otroligt dålig planering och framförhållning. Det skulle ha varit klart för länge sedan enligt vad man sa och det var även problem med signalsystemet vid renoveringen av banan för flera år sedan. Lär man sig aldrig något av sina misstag?Det här kostar lidingöborna pengar och tid helt i onödan.
Det hade ju varit bra om man inte rev den gamla bron innan man verkligen såg att den nya funkade riktigt.
Men att lägga ner linje 221 mot Larsberg är en prioritet såklart! SKAM!
Det är ju ingen där och arbetar !!!
Har inte sett en enda person där sedan 11/9 2023